Ana Konular

        1. Konferansın ana başlıkları yukarıda belirtilen ana temalarla birleştirilebilir. Sunumlar aşağıda belirtilen başlıklardan birini kapsamalıdır.
        2. Hasta güvenliği, risk yönetimi ve tıbbi hataların ıslahatı. Hemşirelikte sağlıkla ilgili enfeksiyonları da kapsar.
        3. Hasta Odaklı Bakım
        4. Hemşirelik Bakımında Dijital Sağlık
        5. Hemşirelikte Sağlık Hizmeti Teknolojisinin Geliştirilmesi
        6. Sağlık hizmeti çevresini hasta, hasta aileleri ve çalışanlarımız için güvenli hale getirme. Tıbbi hatalar, risk yönetimi, çevresel güvenlik, hataların raporlanması, sorunların çözümleri vs. konuları da içerir.
        7. Hasta Düşmeleri
        8. Hemşirelikte Hasta Güvenliği Eğitimi
        9. Klinik Risk Yönetimi Perspektifinden: Sağlık Güvenliği ve Sağlık Hizmetiyle İlişkili Enfeksiyonların (HAI) Kontrolü ve Engellenmesi.
        10. Klinik Risk Yönetimi ve Sağlık Hizmetleri Tedariğinde Etik ve Manevi Davranışlar
        11. Sürekli Kalite İyileştirme (CQI) tartışması, Hasta Güvenliğinin Risk Yönetimi ile İlişkisi.
        12. Hatalı Hekimlik ve İhmalin ilgili olduğu Yasa ve Düzenlemeler Tartışması
        13. Yüksek risk durumlarında hasta güvenliği tartışması. Olumsuz gelişmeler ve güvenlik önlemi stratejileri.
        14. Çalışanlar için iş yeri riskleri ve güvenlik önlemi stratejileri tartışması.
        15. Klinik risk yönetiminde sterilizasyon ve dezenfeksiyon.
        16. Zamanında yapılan bakım. Bekleme süresi, efektif yönlendirme, erken teşhis, sonuçların vakitli olması vs. konuları da içerir.
        17. Elde bulunan kaynakların ideal kullanımını sağlamak: Verimli kaynak kullanımı. Kullanım yönetimi, bağımsız değerlendirme, masrafların kısılması, sağlık ekonomisi ve eşitliği, insan kaynakları paylaştırma ve dağıtma vs. gibi konuları da içerir.
        18. Bakım hizmetlerinde hasta odaklı özelleştirilmiş inovasyon. Bilişim meselesi, uygulamadaki inovasyonlar, atılım deneyimleri, hemşirelikte e-sağlık vb. konuları da içerir,
        19. İletişimde Atılımlar: Hasta ve hemşireler. Mekanizmaların raporlanması, iletişim yolları, hasta ve tedarikçi memnuniyeti, pazarlama kalitesi vb. konuları da içerir.
        20. Sağlık hizmeti teknolojisinin geliştirilmesi. Güvenli ve kullanıcı dostu teknoloji, hasta odaklı teknolojik gelişmeler, efektif, verimli ve güvenli bir sağlık hizmeti oluşturmada teknolojinin kullanımı.
        21. Sağlık hizmeti sisteminin altyapısında inovasyonlar. Sistem tasarımı, tasarımda güvenlik, çevre dostu bir tesis, yapı değişikliklerinde hasta katılımı vb. konuları da içerir.
        22. Tedarik ve bakımda verimlilik, uygun fiyatlı ve mali kazanç sağlayan bakım, maliyetleri kontrol altında tutmak için lineer programlama, efektif ve verimli servis ve kurumsal yapı.
        23. Eğitim ve iletişimde yenilikler. Elektronik medikal arşivler, CPOE, hastalarla efektif iletişim, bakım tedarikçilerinde kişilerarası iletişim, aktif dinleme vb. konuları da içerir.
        24. Acil durumlara hazırlık, felaket planlaması, FMEA uygulamaları, risk belirleme ve yönetimi, hatalı hekimlik problemleri vs. gibi en kötü durumlara hazırlanma.